About this Project – Informazioni sul Progetto – El Proyecto – Le Projet

Download the project goals: Project Chart- PDF – Download

EnglishFlag

Dear manager of the Club,
The Rotary Club Napoli (District 2100 Italy), is building an inquiring to find around the world all Rotarians members of Neapolitan origin.

The aim of the project called “A Neapolitan Hug” is to re-establish emotional contact with the Neapolitan context represented by our Rotary Club Napoli.

All members of the Neapolitan origin will be invited to virtual meetings through a Social Community and to a global event to be held in Naples probably next year in the summer.

Please, let me ask you to forward this e-mail to all members of your club. Only rotarians that have Neapolitan origins can fill in the form below.

ItalianFlag

Gent.mo dirigente del Club,
il Rotary Club Napoli (distretto 2100 Italy), sta realizzando un percorso di individuazione di tutti i soci Rotariani di origine Napoletana/Partenopea.

Lo scopo del progetto denominato “Un abbraccio Partenopeo” è quello di ristabilire un contatto emotivo tra il socio stesso e il contesto Napoletano rappresentato dal nostro Club Rotary Napoli.

Tutti i soci di origine Partenopea verranno invitati ad incontri virtuali attraverso una Social Community ed a un evento mondiale da svolgersi a Napoli presumibilmente l’anno prossimo nel periodo primaverile/estivo.

Ti chiedo la cortesia di diffondere questa iniziativa a tutti i soci del tuo Club e di chiedere a tutti quelli che hanno origini Napoletane di compilare il  form sottostante.

SpanishFlag

Estimado dirigente del club,
El club napoli distrito 2100 Italy está realizando una ruta de individualización de todos los afiliados de origen partenopea.

El propósito del proyecto llamado “un abbraccio partenopeo” es lo de establecer un contacto emocional entre el afiliado y el contexto Napolitano representado por nuestro Rotary Club Napoli.

Todos los afiliados de origen partenopea serán invitados a encuentros sociales a través de una social community y a un evento mundial que se tendrá en napoles el año que viene probablemente en primavera.

Te pido por favor que difundas la iniciativa a todos los afiliados de tu club y que pidas a los de origenes partenopeas que  compilen el forum.

FrenchFlag

Cher gérant du Club,
Le Club de Naples District 2100 Italie, construit un sentier de découverte de tous les membres Rotariens d’origine napolitaine.

L’objectif du projet intitulé “une étreinte napolitaine” est de rétablir le contact affectif entre l’actionnaire lui-même et le contexte napolitain représenté par notre Rotary Club Napoli.

Tous les membres d’origine napolitaine seront invités à des réunions virtuelles à travers une communauté sociale et à un événement mondial qui se tiendra à Naples sans doute au printemps de l’année prochaine.

Je vous demande de bien vouloir faire connaître cette initiative à tous les membres de votre club et de demander à tous ceux qui ont des origines napolitaines de remplir le formulaire correspondant.

Errore: Modulo di contatto non trovato.